0 oy
434 göst.
9 Haziran 2022 Doğum kategorisinde (363 puan) sordu
Sancı falan yoktu birden suyum geldi hastanedeyiz dua edin lütfen 
Gebelik haftası 37
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

1 cevap

0 oy
9 Haziran 2022 (625 puan) cevapladı
Rabbim bir avazda doğurmanı nasip etsin canım bende 37deyim korktum bak Allahım sağlıkla sıhhatle kucağınıza versin bebişinizi
10 Haziran 2022 (200 puan) yorumladı
Rabbim darda koymasın inşallah Allah'ım kolay kurtarsın sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah Allah'ım
10 Haziran 2022 (625 puan) yorumladı
Aminn inşallah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 425 göst.
0 oy
2 cevap 231 göst.
4 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde E.Y. (5 puan) sordu
0 oy
7 cevap 575 göst.
0 oy
5 cevap 927 göst.
13 Eylül 2022 Doğum kategorisinde Ayaliye (220 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,549 cevap

366,953 kullanıcı

...