0 oy
293 göst.
9 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (19 puan) sordu
Merhaba 29 haftalık gebeyim gören herkes karnın aşağı inmiş diyo normal mi acaba 
Gebelik haftası 29+0

1 cevap

0 oy
9 Haziran 2022 (322 puan) cevapladı
Valla kuzum bende 32 haftalığım banada karnın aşağı inmiş diyolar normal demişti annemde yakında doğum yapan arkadaşımımda bu haftalarda karnı aşağıdaydı oda demişti çocuk kanala inmeye başlıyor normal artık diyede doktorunuza danışabilirsiniz 
9 Haziran 2022 (19 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 257 göst.
6 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hatice1907 (128 puan) sordu
0 oy
1 cevap 318 göst.
0 oy
0 cevap 199 göst.
20 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Merveh. (154 puan) sordu
0 oy
2 cevap 520 göst.

1,512,402 soru

24,668,651 cevap

367,141 kullanıcı

...