0 oy
125 göst.
9 Haziran 2022 Doğum kategorisinde (4 puan) sordu
32+4 günlük ikiz gebeyim kollarim bacaklarım ağrıyor kasıklarıma ve belime ara ara sancı giriyor doğum başlangıcı mı yoksa normal bi durum mu kendimi çok yorgun hissediyorum sizce neden olur
Gebelik haftası 32+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 829 göst.
21 Mart 2024 Doğum kategorisinde Asiye_19 (118 puan) sordu

1,512,234 soru

24,666,669 cevap

367,031 kullanıcı

...