0 oy
294 göst.
9 Haziran 2022 Doğum kategorisinde (1 puan) sordu
Merhaba hanimlar. 36+5 haftalık kız bebeğine hamileyim. Özel hastanede ve devlet hastanesinde aynı zamanda kontrole gidiyorm. Özelde ki doktorum bebegin kafasının 2 hafta önde gittiğini ve kordonunun boğazından geçtiğini söyledi. Bu yüzden sezeryan olma ihtimali var dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı ? 
Gebelik haftası 36+5

3 Cevap

0 oy
9 Haziran 2022 (2,870 puan) cevapladı
Kordon dolanmasında genelde riske atmıyorlar. Ben de istemezdim açıkcası
9 Haziran 2022 (799 puan) yorumladı
Aynısını yazicaktim
-Reklam-
0 oy
9 Haziran 2022 (251 puan) cevapladı
Rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin insallah
0 oy
9 Haziran 2022 (528 puan) cevapladı
Devletdeki doktorunuz ne diyor ozeller para tuzagi ugrasmak istemiyor tandigim cogu kisiye birsey uydurub hep sezeryan yaptilar

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 716 göst.
0 oy
2 cevap 452 göst.
0 oy
4 cevap 699 göst.

1,512,568 soru

24,670,927 cevap

367,255 kullanıcı

...