0 oy
392 göst.
8 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (40 puan) sordu
6+0 gebeyim kasigimin tam ortasında batma var neyden kaynaklı oluyor kaslarım geriliyor diye düşünüyorum yorulfugum için de olabilir mi diye korkuyorum 
Gebelik haftası 6+0

1 cevap

0 oy
9 Haziran 2022 (215 puan) cevapladı
İlk haftalarda batma oluyor genelde ama yinede doktoruna gidince söyle
9 Haziran 2022 (143 puan) yorumladı
Bende 5 haftalıgım adet günümden itibaren hergün hafif agrım var.Cok siddetli ise doktora gitmelisin. daha once dış gebelik yasadım cok agrılı olmustu.Dikkat etmek gerekir anneyi bile zehirleyebiliyor.
9 Haziran 2022 (40 puan) yorumladı
Ara ara batma oluyor bazen korkutuyor doktorum izinli olduğu için pazartesi gidince soracağım teşekkür ederim ☺️
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 576 göst.
0 oy
1 cevap 488 göst.
0 oy
1 cevap 432 göst.

1,512,404 soru

24,668,711 cevap

367,145 kullanıcı

...