0 oy
304 göst.
8 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (247 puan) sordu
36 haftadayim aşırı şistim korkuyorum acımaya başladı artık tuzlu tüketmiyorum neden böyle oldu bilmiyorum iki haftadır böyle. Acile gitsem doğuma alırlar mı çünkü ablamida bu yüzden doğuma almışlardı
Gebelik haftası 36

3 Cevap

0 oy
8 Haziran 2022 (29 puan) cevapladı
Şişlik sebebiyle doğuma alınmayı ilk defa duydum böyle bir olay daha önce başınızdan geçmiş doktora görünmenizi tavsiye ederim. Acıma olmasının sebebinide rahim kendini doğuma hazırlıyor olarak biliyorum yani normal bir süreç 
-Reklam-
0 oy
8 Haziran 2022 (434 puan) cevapladı
Bazı şişlikler gebelik zehirlenmesinden dolayı oluyo o yüzden doğuma aliyolar riske atilacak bir durum değil acile git bi tahlil yapsinlar can var canında tedbir kuldan takdir Allahtan
0 oy
8 Haziran 2022 (2,870 puan) cevapladı
Olay sadce tuz değil ki. Şeker de şişirir. Paketli gıdalar da şişirir. Az su tüketimi ve hareketsizlik de şişirir.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 261 göst.
0 oy
2 cevap 409 göst.
22 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yaman... (58 puan) sordu

1,512,230 soru

24,666,626 cevap

367,023 kullanıcı

...