Kızlar ben ramazan ayında test yapmıştım 2 defa ikiside silik çizgi cıktı sonra adet oldum. Bu ay hamile olduğumu öğrendim. Acaba o zamandan beri mi hamileyim bu ay mi kaldım aklım karıştı buda o zaman ki testim sizce burda pozitif mi
1,512,150 soru
24,665,536 cevap
366,953 kullanıcı