0 oy
232 göst.
2 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (563 puan) sordu


  •  Konu Sahib
Merhaba,17 haftalık hamileyim,karnımın alt tarafında,bazen çok hafif ağrı ve dolgunluk hissi oluyor,bazende uzun süre oturup ayağa kalkınca rahim aşağıya iniyormuş gibi basınç oluyor.Bilgisi olan var mı bu konuda
Gebelik haftası 17

2 Cevap

0 oy
2 Haziran 2022 (1,605 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Normaldir 3.gebeligimde benimde öyleydi.yuruyemezdim aşağı baskıdan bebek düşecek zannederdim;)
-Reklam-
0 oy
2 Haziran 2022 (1,605 puan) cevapladı
Süreklice tuvalete gitme isteği duyardım hic bi sıkıntım olmadi normaldir diye biliyorum canim
2 Haziran 2022 (563 puan) yorumladı
Acaba bebek büyüdüğü için mi böyle oluyor Dr Kontrollüme 2hafta var bilmiyorum ki sorun olur mu acaba
2 Haziran 2022 (1,605 puan) yorumladı
Sorun olmaz endişe etme hem.bebek büyüyor hem rahim normal.yani

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 559 göst.
0 oy
0 cevap 90 göst.
0 oy
2 cevap 216 göst.
0 oy
1 cevap 215 göst.

1,512,793 soru

24,673,898 cevap

367,428 kullanıcı

...