0 oy
205 göst.
2 Haziran 2022 Doğum kategorisinde (8 puan) sordu
Sezeryan sonrası korse takan oldu mu kaç gün sonra taktınız yada göbeğinizi nasıl toparladiniz cevap yazar mısınız?
Gebelik haftası 38+5

3 Cevap

0 oy
2 Haziran 2022 (833 puan) cevapladı
Valla ben takamadım çünkü karnım ağrıyordu ama ebe 3 gün sonra sarılan korselerden takabilirsin dedi benim göbeğim toparlandı ama eskiye göre gevşek baya buda tüm doğum sonrası olur heralde
-Reklam-
0 oy
2 Haziran 2022 (303 puan) cevapladı
İyi olmadığını yapisiklik yaptığını söylüyorlar.bence hemen takma canim
0 oy
2 Haziran 2022 (90 puan) cevapladı
Ben bir hafta sonra taktım gün içinde de ara ara çıkarıp taktim , hareket kolaylığı sağlıyor karnim kalmamıştı 

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,692 soru

24,672,375 cevap

367,337 kullanıcı

...