Kızlar selam cuma günü kan vermiştim 2.30 çıktı 2-3 gündür lekelenmem oluyor ara ara bugün de belimden sol kasigima doğru ağrı saplaniyordu dayanamadım acile gittim tekrar kan aldılar sonucum yine 2.30 geç döllenme olmuş olabilirmi
1,512,267 soru
24,666,944 cevap
367,044 kullanıcı