Arkadaşlar 5 +3 günlük hamileyim tüp bebek ile oldu dün doktorum progestan iğneyi bırak jele geçelim dedi kullanan var mı acaba
İğne kadar etkili mi acaba
Progesteron kullanmadım ben kanama olursa yapılmasını söylemişti dr. Crinone jel kullanıyorum sabah akşamdı şuan günde 1 tane kullanıyorum. 14 haftalık hamileyim.
Ben crone jel kullanmıştım bende enfeksiyon yaptı prolutex iğne kullandım göbekten kendim vuruyordum
1,512,234 soru
24,666,669 cevap
367,031 kullanıcı