Dikişlerim çok ağrıyor geçiyor mu yoksa başka bişey mi hem içten dikiş im var hem dışarıdan normal doğum bu arada
Enfeksiyon kapmis olabilir
Enfeksiyon olabilir cok aşırı bi ağrı varsa
Bende normal doğum yaptım ilk hamilelikte iç dış dikiş vardı hiç agrim falan olmadı bı kontrole gidin vence doktor ilaç yazmıştır gerçi baticon falan ılık suya kullandiniz mi
1,512,817 soru
24,674,188 cevap
367,438 kullanıcı