Ya bende Ekim de doğum yapicam ilk hamileliğim şuanda 20+3 haftaligim karnım çıktı fakat hala bebek hareketlerini hissetmiyorum sanki arada ama çok arada damar çekilmesi gibi oluyor içimde birşey normal degilmi ilk olduğu için hissetmemek hepiniz hissediyorsunuz ben niye hisedemiyorum yaaa
1,512,480 soru
24,669,717 cevap
367,192 kullanıcı