0 oy
313 göst.
30 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (43 puan) sordu
merhabalar. 37+3 teyim. internetten falan baktığımda 24. haftdan sonra olası bir durummuş bu yalancı sancı falan. şu zaman oldu ben herhangi bir sancı hissetmedim. bebeğin hareketlerinin canımı acıtması dışında herhangi bir ağrı sancı sızı olmuyor. yani açıkcası bu sancı nasıl birşey onu da bilmiyorum. ben de mi problem var hissiz miyim acaba bilemedim. beni aydınlatırsanız bu sancı konusunda sevinirim.
Gebelik haftası 37+3

1 cevap

0 oy
30 Mayıs 2022 (20 puan) cevapladı
Bende 37+4üm canım aynı durum bende de var sancım yok doktora gittim bugün orda da sancı çıkmadı. 
30 Mayıs 2022 (43 puan) yorumladı
heralde gününü dolduracaklar. bizi uğraştırıcaklar gibi duruyor :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 370 göst.
0 oy
5 cevap 540 göst.
13 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mvlde (1,028 puan) sordu
0 oy
5 cevap 860 göst.
27 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mucze2 (853 puan) sordu

1,512,207 soru

24,666,271 cevap

366,992 kullanıcı

...