0 oy
171 göst.
28 Mayıs 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (44 puan) sordu
Merhaba kızlar allah izin verirse 35 gün sonra sezaryen doğumum var ama benim çocukluktan bu zamana gelen bir kansızlık problemim var ilk gebelikte bu derece düşmedi ama düzenli ilaç kullanmama rağmen değerlerim 10 un üstüne çıkmıyor malesef geçen kontrolde eğer önümüzde kontrolle kadar duzelmezse kan serumu baslaticaz dedi ama internette pek bilgi bulamadım aranızda kan serumu alan bilgisi olan var mı?
Gebelik haftası 34+1

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 638 göst.
0 oy
5 cevap 452 göst.
0 oy
4 cevap 522 göst.
0 oy
1 cevap 539 göst.
9 Temmuz 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Sevval_mehmet (269 puan) sordu

1,512,512 soru

24,670,128 cevap

367,210 kullanıcı

...