0 oy
1,041 göst.
26 Mayıs 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (346 puan) sordu
Kızlar elimde çok derin kesik var mikrop kapmasin diye tentürdiyot sürdüm bı sakıncası olmaz demi 
Gebelik haftası 20

3 Cevap

0 oy
26 Mayıs 2022 (172 puan) cevapladı
Kesik dediğiniz gibi derindeyse dikiş gerekebilir. En yakın sağlık kuruluşuna gitmeniz en mantıklısı bence. Geçmiş olsun 
26 Mayıs 2022 (346 puan) yorumladı
Evet haklısınız ama yakın bı hastane yok ve eşim de yokk götürmek için kan kesildi sadece temizlemek için kullandım tentürdiyotu
26 Mayıs 2022 (172 puan) yorumladı
Baticon dan bir zarar gelmez bebeğe korkmayın.
-Reklam-
0 oy
26 Mayıs 2022 (2,870 puan) cevapladı
Yok canım sıkıntı olmaz. Onlar lokal antiseptik. Sıkıca sar. Kanaması dursun. Krem falan kullanma ama 
0 oy
26 Mayıs 2022 (496 puan) cevapladı
Benimde kesilmişti ama benim çok derindi doktora gittim hemen hamile olduğumu söyledim doktor hiç bisey olmaz dedi iğne yaptı uyuşması için sonrada dikiş attı çok şükür bi sıkıntı olmadı şuanda 8 yaşında kızım bisey olmaz korkma batikonun bebeğe bi zararı yok

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 147 göst.
0 oy
7 cevap 511 göst.
0 oy
2 cevap 362 göst.
0 oy
0 cevap 189 göst.

1,512,569 soru

24,670,933 cevap

367,258 kullanıcı

...