0 oy
224 göst.
25 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (15 puan) sordu
Erkilet teki doktorum artık kayseri şehir hastanesine git dedi dogum orda olacak dedi en az bir kere doktora gözükmem gerekiyormuş dogumdan önce kayseri sehir hastanesinde dogum yapanlar bir yazabilir miiii
Gebelik haftası 36

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 135 göst.
0 oy
2 cevap 266 göst.
0 oy
2 cevap 255 göst.
30 Mayıs 2024 Doğum kategorisinde ozge Bozkurt (15 puan) sordu
0 oy
4 cevap 600 göst.
10 Nisan 2021 Doğum kategorisinde Cilek2333 (250 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,531 cevap

366,953 kullanıcı

...