Merhaba arkadaşlar devlet hastanesine ne randevu veriyorlar nede fiş siz nasıl doktora gidiyorsunuz bizim burda doktorlar grevdemi ne hiç ilgilenmiyorlar günde 1 yada 2 doktor oluyor onlarda keyiflerine göre fiş veriyor sezeryan doğum olacak benim gün nasıl alıcam nasıl doktor bulacam bilemiyorum özelde biraz pahalı malum
1,512,235 soru
24,666,676 cevap
367,035 kullanıcı