0 oy
235 göst.
24 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (680 puan) sordu
Kizlar bi sanki bebek asagiya baski yapiyor ama karnim yukarda sizce normalmi. 37 hafta

2 Cevap

0 oy
24 Mayıs 2022 (264 puan) cevapladı
Bende 37+3 deyim canjm ayni sorun brnde de var rahmimde bir baski var hatta dun gece sanciya dönüştü gittim hastaneye nst de cikti canim ama acilmam yoktu eve döndüm
-Reklam-
0 oy
24 Mayıs 2022 (5 puan) cevapladı
Bebek kafasını yerleştiriyor çok normal 
24 Mayıs 2022 (680 puan) yorumladı
Gecen hafta doktor daha pozisyonunu almamis dedi 1 hafta icinde alabiliyorlarmi

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 347 göst.
0 oy
10 cevap 903 göst.
3 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Catmom (1,132 puan) sordu
0 oy
4 cevap 558 göst.

1,512,404 soru

24,668,682 cevap

367,144 kullanıcı

...