0 oy
231 göst.
22 Mayıs 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (286 puan) sordu
33+5 haftamız pelvik bölge kemik ağrısı çekiyorum normal midir sizce yaşayan var mı arkadaşlar korkuyorum erken olur mu acaba diye 

2 Cevap

0 oy
22 Mayıs 2022 (521 puan) cevapladı
37+3 günlüğüz. Uzun zamandır ben de çekiyorum canım. Her an değil ama ara ara. Normalmiş.
-Reklam-
0 oy
22 Mayıs 2022 (1,039 puan) cevapladı
36 .haftadayım bazen çok kötü ağrıyo gerçekten

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 341 göst.
0 oy
0 cevap 150 göst.
0 oy
2 cevap 402 göst.

1,512,285 soru

24,667,164 cevap

367,051 kullanıcı

...