0 oy
121 göst.
22 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (6 puan) sordu
Merhaba kızlar ben aşılama oldum 29 nisanda ve cok sukur tuttu asilama tarihine gore 3+2 haftalik gebeyim doktora cuma gunu gittim bir sıknti olmadigini soyledi rahmin cok guzel kalinlasmis dedi kesede olusmaya baslamis ama dunden beri afedersiniz sümüksü bir akintim var rengi hafif sariya kaciyor ve ara ara sancim oluyor boyle bi siddetli geliyor 5 saniye falan suruyor geciyor acaba bu normalmi ? Doktor sanci nornal dedi ama korkuyorum genede aramizda yasayan varmi boyle bir durum yoksa bebek yerlesmesimi bu
Gebelik haftası 3+1
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 141 göst.
30 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ssimge (72 puan) sordu
0 oy
3 cevap 241 göst.
0 oy
1 cevap 193 göst.

1,512,458 soru

24,669,416 cevap

367,171 kullanıcı

...