Bugun saglik ocagina kan icin gittim ve yilbasi hediyesi emzik askısı verdiler ilk anlamadim neden oldgunu ama yilbasina ozelmis ne kadar guzel bi jest
Bende gittim dün ama ellerim bomboş:))))
Sizin sağlık ocağınizin yaptığı bir uygulama herhalde
1,512,285 soru
24,667,114 cevap
367,049 kullanıcı