0 oy
164 göst.
19 Mayıs 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (15 puan) sordu
İ mom omega kullanmasak olur mu içinde sığır jelatini var diye çok tereddüt ettim ya 
Gebelik haftası 11+5
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 383 göst.
0 oy
8 cevap 440 göst.
7 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ser (191 puan) sordu
0 oy
8 cevap 1,285 göst.
0 oy
2 cevap 244 göst.
23 Ağustos 2023 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Emre Zeynep asaf (3 puan) sordu

1,512,568 soru

24,670,927 cevap

367,255 kullanıcı

...