0 oy
251 göst.
17 Mayıs 2022 Hamilelikte Testler kategorisinde (2 puan) sordu

Merhaba. Bir sorum olacakdi. Men bugün 2 tane test yapdim. 1ci saat 13:00da yatdim, 2 saat sonra diğerini yapdim. Ama birinde 2ci çizgi silik çıxdı, ama diğerinde hicbisey yok. 2 çizgi olan ilk yapdigim test. Bu hamiləlik mi? 

image

Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
17 Mayıs 2022 (491 puan) cevapladı
Yukaridakinde testte var gozukiyor yarin bidaha yapin bence adet kac gun gecti
17 Mayıs 2022 (2 puan) yorumladı
Adetime 2 gün var daha
17 Mayıs 2022 (491 puan) yorumladı
Uc dort gun sonra tekrar yapin bence ilk var hamilelik adet gecmedigi icn cikmaya bilir adettiniz gecince yapin osaman varsa daha koyu cikar
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 196 göst.
21 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elam_24 (530 puan) sordu
0 oy
0 cevap 177 göst.
17 Mayıs 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Sema gelir (54 puan) sordu
0 oy
3 cevap 517 göst.
0 oy
0 cevap 118 göst.
21 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elam_24 (530 puan) sordu

1,512,440 soru

24,669,183 cevap

367,162 kullanıcı

...