Merhaba. Bir sorum olacakdi. Men bugün 2 tane test yapdim. 1ci saat 13:00da yatdim, 2 saat sonra diğerini yapdim. Ama birinde 2ci çizgi silik çıxdı, ama diğerinde hicbisey yok. 2 çizgi olan ilk yapdigim test. Bu hamiləlik mi?
1,512,440 soru
24,669,183 cevap
367,162 kullanıcı