0 oy
181 göst.
17 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (458 puan) sordu
Arkadaşlar 17+4, deyim ve baş dönmelerim başladı bu haftalarda olurmu yaşayan varmı böyle kafam ağır geliyor sanki sabit tutamıyorum
Gebelik haftası 17+4

3 Cevap

0 oy
17 Mayıs 2022 (921 puan) cevapladı
Canım ben yaşamadım ama doktoruna sor belki vitamin eksikliği kansızlık filan vardır 
17 Mayıs 2022 (458 puan) yorumladı
Anladm canm sağol ben bu kontrolde sorcam  zaten 1 hafta oldu böyle.olali bakalım gecicekmi
-Reklam-
0 oy
17 Mayıs 2022 (1 puan) cevapladı

Evet bende 17 haftalikken baş dönmeleri yaşardim ama benimki şeker düşmesinden kaynakliydi dokturuna daniş bu durumu:)

0 oy
17 Mayıs 2022 (201 puan) cevapladı
Çoook hamileliğimin başından beri. Tansiyonum düşüveriyor aniden. Hemen uzan ya da otur tuz yala su iç geçiyor 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 171 göst.
0 oy
1 cevap 137 göst.
0 oy
1 cevap 167 göst.
6 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cnsakyol (371 puan) sordu

1,512,676 soru

24,672,180 cevap

367,322 kullanıcı

...