0 oy
322 göst.
15 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (31 puan) sordu
Merhabalar.. Ben 54 kilo ile hamile kaldım. Sonra aşırı mide bulantımdan dolayı 50 ye kadar düştüm ve şuan 20+5 haftalığım 52 kilo olmuşum. Bebeğin gelişimi çok şükür iyi ama ben kilo alamıyorum bir sakıncası var mıdır ? 

Not: Hala mide bulantısı kusma devam ediyor...
Gebelik haftası 20+5

3 Cevap

0 oy
15 Mayıs 2022 (455 puan) cevapladı
Sakıncası yok doktorun verdiği ilaçları ihmal etmeden kullan hergün muzlu ballı süt ic
-Reklam-
0 oy
15 Mayıs 2022 (4,021 puan) cevapladı
Bebek kilo alması yeterli canım zaten 30 sonra ödemden sisecegiz bende 19+5 bende 3 kilo aldım sadece ama gazdan çok göbek belli oluyor 
0 oy
15 Mayıs 2022 misafir cevapladı
Önemli olanda bebeğin kilosu gelişimi zaten canım. Senin kilo alman almaman sorun değil. Bebeğin sağlıklı kilo alıyorsa kendini kilo almaya zorlama. 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 476 göst.
0 oy
6 cevap 468 göst.
1 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde SerraNil (156 puan) sordu
0 oy
4 cevap 500 göst.
0 oy
4 cevap 504 göst.

1,512,762 soru

24,673,428 cevap

367,405 kullanıcı

...