Gebelikte 6. Haftadayım düşmüştür demi doktora gidecem ama ağrı sızım hiç yok yerleşme kanaması değildir değil mi cevap verirseniz çok sevinirim
1,512,455 soru
24,669,348 cevap
367,170 kullanıcı