0 oy
233 göst.
13 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (295 puan) sordu
37 yim tek vajinaaya baski bide bebek hareketi cok hissediyom onn disinda agri sanci pek yok olurmu daha seseryan istiyomkorktum. Ben normal dogumdan herkes bisi yazmis korkuttular
Gebelik haftası 37
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 353 göst.
18 Nisan 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Annelil (1,326 puan) sordu
0 oy
5 cevap 1,192 göst.
0 oy
4 cevap 670 göst.
+1 oy
3 cevap 950 göst.
15 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mahsel (295 puan) sordu

1,512,718 soru

24,672,893 cevap

367,367 kullanıcı

...