0 oy
148 göst.
12 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (271 puan) sordu
Kızlar 2.hamileliğim hayırlısı ile. Ilk doğum sezeryan. Doğum başlamadığı için v3 acilma olmadigi dr mecbur sezaryen dedi. Aradan tam 4 yıl gecti. Dahaca doğum planı yapmadık doktorum ile. Sezaryen sonrası normal doğum yapanlar bu süreç nasıl geçti sizin icin
Gebelik haftası 31
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 635 göst.
0 oy
7 cevap 901 göst.
0 oy
8 cevap 1,742 göst.
23 Haziran 2018 Doğum kategorisinde Rukiyeee (23 puan) sordu

1,512,559 soru

24,670,809 cevap

367,243 kullanıcı

...