0 oy
172 göst.
12 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (49 puan) sordu
Kizlar şuan gebeliğin e. Haftasindayim. Daha önce iki düşüğüm olmustu. Bı kızım var. 3 gündür coraspin ve oksapar iğneye başladım. Gebelikle ilgili hiç bi belirti hissetmiyor gibiyim ayakta kalınca belim ağrıyor dinlenince geçiyor. Mide bulantım henüz yok. Kese göründü ilerleyen günlerde kalp atışı olucak inşallah. Sadece halsizlik uyku biraz da iştahım açılmış gibi sizdede olmusmudur böyle? 
Gebelik haftası 5
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
12 Mayıs 2022 (159 puan) cevapladı
Merhaba canım bende 5+5 im kese göründü benimde 10 gün sonra kalp atışına gidicez. Bende halsizlik sürekli uyku var. Mide bulantım çok olmuyor. Göğüslerim çok hassas. 1 yıl önce boş gebelikten kürtaj olmuştum 
12 Mayıs 2022 (49 puan) yorumladı
Öyle mi. Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin hepimizin. Benim de ilk boş gebelik ti sonraki kızım doğdu kızımdan sonra geçen yıl kalbi durmuştu yine düşük. Şimdi de anlattığim gibi.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 235 göst.
0 oy
2 cevap 195 göst.
0 oy
2 cevap 192 göst.
15 Temmuz 2023 Hamilelikte Beslenme kategorisinde IremG (580 puan) sordu
0 oy
3 cevap 224 göst.

1,512,749 soru

24,673,346 cevap

367,397 kullanıcı

...