0 oy
169 göst.
11 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (240 puan) sordu
Sekiz aylık bir bebeğim var Sezaryen ile dünyaya geldi. Dün tekrar hamile olduğumu öğrendim doktor beni çok korkuttu dikişlerimin açılacağını söyledi benim durumumda olan var mı ?? Çok korkuyorum lütfen cevap verir misiniz...

2 Cevap

0 oy
11 Mayıs 2022 (687 puan) cevapladı
bende gebelik düşünüyorum hatta allah nasip ederse tüp bebek tedawiye basladım

suan 10 aylık bebek var gttiğim dktr prof sadece 2 dogum arası 2 yıl oluyoröu diye baktı yaklaşıyor, daha hamile degilim inş kalırım korkmayın ya bişey olmaz karnın büyüyene kadar 6 ay daha geçer
11 Mayıs 2022 (240 puan) yorumladı
Kusura bakmayın yorumunuz anlayamadım.. daha açık bir dilde yazar mısınız
-Reklam-
0 oy
11 Mayıs 2022 (687 puan) cevapladı
ben de tekrar gebelik istiyorum tüp bebek tedawisi ile

10 aylık bebegim var yani 10 ay önce sezeryanla dogum yaptım

korkmayın karnınız büyüyene kadar 6 ay daha gecer
11 Mayıs 2022 (240 puan) yorumladı
Teşekkür ederim inşallah dediğiniz gibi olur. Rabbim size de hayırlı bir evlat nasip etsin inşallah

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...