0 oy
135 göst.
11 Mayıs 2022 Doğum kategorisinde (231 puan) sordu
Selam kizlar ayin 5 i dogum yapdim

9 u bebeimin gobeyi dusdu 

Bir sorun yok yani kanama falan bir sey yok

Amma sorum su ki,cabuk dushmeyi normali?
Gebelik haftası Dogdum

1 cevap

0 oy
11 Mayıs 2022 (824 puan) cevapladı
Normal korkulacak bisey yok cabuk kurumuş cabuk düşmüş 
11 Mayıs 2022 (231 puan) yorumladı
Tesekkir ederim canim.Internetse bakiyorum 7i gun diyor.Acikcasi bir az korkdum bir seg olur diye
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,432 soru

24,669,069 cevap

367,158 kullanıcı

...