0 oy
128 göst.
11 Mayıs 2022 Hamilelik Alışveriş kategorisinde (12 puan) sordu
Anneler bu benim ilk çocuğum olacak gereksiz elbise almak istemiyorum eşime gereksiz para harcatmak istemiyorum ne kadar elbise almak gerekli çünkü sürekli büyüyeceği için yeni doğan yerine 3-6 aylık falan almayı düşünüyorum zaten ilk zamanlar hep battaniyeye sarılı olacak bide kış denk geleceği için sizce napmaliyim
Gebelik haftası 18
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 253 göst.
21 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Biledezhr4 (34 puan) sordu
0 oy
14 cevap 1,136 göst.
0 oy
7 cevap 441 göst.

1,512,443 soru

24,669,237 cevap

367,164 kullanıcı

...