0 oy
141 göst.
10 Mayıs 2022 Hamile Kalamama kategorisinde (160 puan) sordu
Çatlatma iğnesi 13.günüm adet oldum beklemiyordum karnım ağrıdı ve hemen adet oldum 3kez üst üste klomen kullandım yumurta tembelliğinden doktora gitsem bu sefer ki tedavi ne olur acaba ilk kez çatlatma iğnesi olmuştum ve ne zaman doktora gitmeliyim yani ne yapıcağımı bilemiyorum umutlarım yıkıldı yine 
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1,512,751 soru

24,673,353 cevap

367,397 kullanıcı

...