0 oy
199 göst.
10 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (10 puan) sordu
37 haftalik hamileyim 38+2de doktorum sezeryan için gün verdi 2 gündür akşam ağrıdan uyuyamiyorum yuruyunce sanki simdi düşücek gibi hiss ediyorum karnim ağrıyor kalbim şiddetli atıyor bebeğim kilosu fazladan buyuk suyuda çok doktorum bugün gel sezeryanla alalım diyor sizce gitsemmi yoksa henuz erkenmi
Gebelik haftası 36+6
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
10 Mayıs 2022 (323 puan) cevapladı
Vallahi canım 36 haftalıkken bende aynı durumdaydım 1 gün evde oyaladım eni sonunda dayanamayıp gittim doktorum kızdı biraz daha geç gelseydin rahmin patlayacakmış dedi bence doktorunu dinle git
-Reklam-
0 oy
10 Mayıs 2022 (1,340 puan) cevapladı
Haftanız gayet iyi bence pişman olmamak için Drnuzu dinleyin onlar en iyisini bilir

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 127 göst.
6 Temmuz 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gurbt94 (167 puan) sordu
0 oy
1 cevap 279 göst.
0 oy
2 cevap 276 göst.
0 oy
5 cevap 1,321 göst.

1,512,684 soru

24,672,295 cevap

367,327 kullanıcı

...