0 oy
356 göst.
9 Mayıs 2022 Doğum kategorisinde (240 puan) sordu
Gebelik kolestazi olanlar sezeryan mi oluyor yoksa normal doğum mu 
Gebelik haftası 34+2

2 Cevap

0 oy
9 Mayıs 2022 (4,232 puan) cevapladı

Anne adaylarının gebelik kolestazıdurumunda vajinal doğum yapmalarında bir sakınca olup olmadığını merak ediyor. Bu rahatsızlığa dair tanı konduğunda genellikle normal doğum yerine sezaryen ile doğum yapılması tavsiye edilir.

-Reklam-
0 oy
29 Temmuz 2022 (20 puan) cevapladı
Ben sezaryen olmuştum. Bebek zehirlenir diye erken almışlardı. 36+4 haftalıkken

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 329 göst.
+1 oy
3 cevap 335 göst.
0 oy
2 cevap 341 göst.

1,512,724 soru

24,672,950 cevap

367,373 kullanıcı

...