0 oy
266 göst.
8 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,030 puan) sordu
Kanama sikayetiyle doktora gitmiştim

1 cevap

0 oy
9 Mayıs 2022 (3 puan) cevapladı
Coraspin cok onemli kanamam oldugu halde ne olursa olsun 32. Haftaya kadar bırakma dedi benim doktorum. Her doktorun söylediği yapilmiyor maalesef baska doktora da danışmanı tavsiye ederim. 
9 Mayıs 2022 (429 puan) yorumladı
Arkadaşa katiliyorum benim de doktorum aynısını soyledi. Kanamasi gelince coraspirini danismadan birakan hastalarimda yasadik kayiplar diye bir doktora daha danışın isterseniz. Rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin evlatlarimizi insallah canim.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 639 göst.
18 Şubat 2019 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Büşraa65 (224 puan) sordu
0 oy
9 cevap 923 göst.
31 Aralık 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Angell58 (75 puan) sordu
0 oy
9 cevap 510 göst.
2 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bskmr (265 puan) sordu

1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,026 kullanıcı

...