0 oy
159 göst.
6 Mayıs 2022 Doğum kategorisinde (150 puan) sordu
İki normal doğum yaptım klhet iki doğumdada kesi dikiş olmadı ..ama genişleme var .genişlikten şikayet edip vajinal daraltma ameliyatı olanlar var mı .. memnun musunuz? Süreci nasil atlattiniz .dogimdan kaç ay sonra yaptirtiniz ?

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 844 göst.
6 Mayıs 2022 Doğum kategorisinde Nesedgn (150 puan) sordu
0 oy
5 cevap 728 göst.
23 Şubat 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde ozge13 (301 puan) sordu
0 oy
3 cevap 1,014 göst.
30 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde Arasen (70 puan) sordu

1,512,817 soru

24,674,188 cevap

367,438 kullanıcı

...