0 oy
143 göst.
6 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (4 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar 30.haftadayim ve eşiğin rahime çok yakın olduğu söylendi 2. Gebeliğin ve ilk gebelim normaldi boyle bir risk olduğu için sezeryan olablrsin dedi doktorum böyle bir durumla karşılaşan varmı 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 626 göst.
0 oy
4 cevap 378 göst.
16 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yagmur0064 (5 puan) sordu
0 oy
1 cevap 277 göst.
2 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yesimm1015 (69 puan) sordu

1,512,402 soru

24,668,671 cevap

367,144 kullanıcı

...