0 oy
133 göst.
5 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
7 haftalık hamileyim ve çok bulantım var bir şey yiyip içemiyorum
Gebelik haftası 7 haftalık
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

2 Cevap

0 oy
5 Mayıs 2022 (585 puan) cevapladı
Doktorunuza söyleyin bulantı için ilaç verir
-Reklam-
0 oy
5 Mayıs 2022 (9 puan) cevapladı
Bende senın gıbıydım gunde 5 defa falan istifra ediyordum doktorum prilam dr verdi gunde 3 defa alıyorum elhamdülillah cok rahatlattı benı 

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 390 göst.
0 oy
7 cevap 399 göst.
0 oy
1 cevap 242 göst.
6 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Pelin akcy (60 puan) sordu

1,512,325 soru

24,667,806 cevap

367,084 kullanıcı

...