0 oy
187 göst.
5 Mayıs 2022 Doğum kategorisinde (207 puan) sordu
12 nisanda kürtaj oldum. 23 gün oldu. Halâ adet olmadım siz ne zaman adet oldunuz arkadaşlar bide doktor rahmin iyi yumurtlama bile olmuş korun korunma ne diyim bilemedim dedi. Korunumuyorum dedim. Sizce hamile kalabilir miyim üstüne. Adet ne zaman oldunuz yada hamile kalırsam ne zaman belli olur inanın düzenim bozuldu bilmiyorum bile. Adet olmak için erken mi. Değerlerim sıfır olunca mı adet olacağım. 

4 Cevap

0 oy
5 Mayıs 2022 (1,654 puan) cevapladı
Değerler hemen düşmüyor ama birkaç ay beklemedefayda var 12 nisan ise düzenli gelirse 11 12 mayıs gibi gelir
-Reklam-
0 oy
5 Mayıs 2022 (34 puan) cevapladı
Kürtaj olmadım ama 24 martta düşük yaptım adet olmadan hamile kaldım
0 oy
5 Mayıs 2022 (366 puan) cevapladı
Ben 30.  gün olmuştum canım 40 güne kadar sürebilir demişti doktorum normal yani. 2 kez adet olduktan sonra korunmayı bıraktım hem vücudum kendini toplasın hem de kendim toparlanayim diye genelde en az 2 3 âdeti beklemeyi daha uygun buluyorlar 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 355 göst.
0 oy
7 cevap 432 göst.
0 oy
3 cevap 230 göst.
28 Ocak Hamile Kalamama kategorisinde 2065sultan (1,140 puan) sordu

1,512,168 soru

24,665,829 cevap

366,971 kullanıcı

...