0 oy
174 göst.
30 Nisan 2022 Doğum kategorisinde (111 puan) sordu
Ameliyat olalı iki hafta oldu halen kabızlık sorunum var, pek kanamam olmadı tam olarak sorum şu her büyük abdest için lavaboya gittiğimde vajinal kanama oluyor doktora gittim dikişlerin iyi görünüyor dedi ama yine korkuyorum bunu yaşayan var mı

1 cevap

0 oy
30 Nisan 2022 (916 puan) cevapladı
Bol bol meyve suyu iç  kaysili  ve bisküvi ağırlıklı beslen geçene kadar  ben üç gün meyve suyu bisküvi yedim şükür kabız olmadım üç sezeryanim dada  kolay geçti yaramda çok iyi 6 gün oldu zaten benimki bugün doktor baktj çok iyi dedi
30 Nisan 2022 (111 puan) yorumladı
Tmm teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 402 göst.
0 oy
2 cevap 436 göst.
0 oy
3 cevap 621 göst.
0 oy
3 cevap 561 göst.

1,512,782 soru

24,673,779 cevap

367,418 kullanıcı

...