0 oy
123 göst.
29 Nisan 2022 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (16 puan) sordu
Şeker testi verdim 203 çıktı doktorum direk şeker hastasisin insülin baslicak dahiliye dedi önce diyet verip dusuremezse insülin baslamiyo açlık şekerinde gayet guzl gidiyordu öteki gebeligimdede olmamasti
Gebelik haftası 25
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 247 göst.
0 oy
3 cevap 472 göst.
0 oy
2 cevap 291 göst.

1,512,519 soru

24,670,265 cevap

367,213 kullanıcı

...