0 oy
142 göst.
28 Nisan 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (7 puan) sordu
Merhaba 33 haftalık hamileyim ıkınma ve az ağrıyla hastaneye gittim nst de sancim çıktı ama hissetmiyordum yatış verdiler 2 gün yattım çıktım bişeyin yok dediler ama eve geldiğim akşam sırt ağrım başladı ve çok az hafifledi uyuyabildim hala gecmedi ve sağ tarafim ağıran yerim derin nefes alınca daha çok ağrıyor geçmiyor 
Gebelik haftası 33+3

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 308 göst.
0 oy
2 cevap 368 göst.
22 Aralık 2023 Doğum kategorisinde Aeaeae (152 puan) sordu
0 oy
2 cevap 424 göst.
0 oy
2 cevap 405 göst.

1,512,571 soru

24,670,982 cevap

367,260 kullanıcı

...