0 oy
313 göst.
27 Nisan 2022 Doğum kategorisinde (3 puan) sordu
33 haftalık hamileyim ama bebeğim 4 hafta kadar önden gidiyor.dogum erken mi olur acaba daha önce böyle bişey yaşayan var mı.sekerim yok.

3 Cevap

0 oy
27 Nisan 2022 (129 puan) cevapladı
Benimde 33+3 bir  buçuk hafta önde gidiyor
-Reklam-
0 oy
27 Nisan 2022 (1,398 puan) cevapladı
Ovv çokmuş canım bebeğin doğunca sarılık olabilir çok dikkat et hep emzir mama takviyeside yap
0 oy
27 Nisan 2022 (1,253 puan) cevapladı
Benim iki hafta önde idi 38 de doğum oldu ama etkisi var mı bilmiyorum 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 781 göst.
0 oy
6 cevap 978 göst.
0 oy
3 cevap 626 göst.
0 oy
18 cevap 2,241 göst.

1,512,775 soru

24,673,578 cevap

367,411 kullanıcı

...