+1 oy
294 göst.
27 Nisan 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (966 puan) sordu
11+3 deyim kızlar birgun belim bir gün sol bir gün sağ kasığım ağrıyor çalışıyorum ve bazen dayanılmaz acı veriyor normal mi sizce yoksa doktora görünmeli miyim 
Gebelik haftası 12

3 Cevap

0 oy
27 Nisan 2022 misafir cevapladı
Bende 11+6yim kuzum bende de oluyor o şekil ağrılar da fazla şiddetli diil genelde bel ve sirt ağrısı daha çok eğer şiddetliyse ağrıların doktora gorunmeni tavsiye ederim
-Reklam-
0 oy
27 Nisan 2022 misafir cevapladı
13+1 im bende de var ozellikle bel ve sirt agrisi oluyor sandalyede oturduğum için sürekli cok rahatsiz ediyor oturamiyorum 
0 oy
27 Nisan 2022 (244 puan) cevapladı
10+6 yım. Benimde ağrıyor batıyor sanki.

Ama rahim genişliyor diyolar. 
27 Nisan 2022 (96 puan) yorumladı
Benimde 13 haftalikken vardi doktoruma sordum normal dedi kanama olmadigi surece korkme dedi suan 15 haftaligim azaldi biraz daha rahatim
30 Nisan 2022 (966 puan) yorumladı
Doktora gittim ve enfeksiyondan o kadar ağrıyor dedi ciddi derece de enfeksiyon var dedi ilaç yazdı meğer ondanmış o kadar siddet

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 206 göst.
0 oy
7 cevap 304 göst.
16 Ağustos 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Medya (83 puan) sordu
0 oy
7 cevap 613 göst.
23 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dilek_04 (125 puan) sordu

1,512,333 soru

24,667,879 cevap

367,087 kullanıcı

...