0 oy
259 göst.
26 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,216 puan) sordu
Merhaba kizlar çok moralim bozuldu ilk gebeligimde 37 haftada 2.160 Gr doğurmuştum kızımi gayet sağlıkliydi şimdi 35 haftadayim Dr bebeğin küçük dedi ozele gidiyorum 2 hafta hastanede kal takip edelim dedi bende istemedim develere git dedi gidemem hocam kızıma kim bakacak dedim ayrintilida herhangi bir sorun yok orda da kilo dusuk 1945 ayrintilida  doktorun yaptığında 2076 çıktı kafayı yedim hastanede yatmayacagim 2 hafta içinde ne olur bana motive verin

1 cevap

0 oy
26 Nisan 2022 (497 puan) cevapladı
Vitamin falan kulaniyormusunuz ben 2 hamileligimde decavit kullandım bebeğe baya kilo aldırdı korkmayın inşallah düzelir 
26 Nisan 2022 (1,216 puan) yorumladı
Kullaniyorum canim omegali previt
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 529 göst.
0 oy
2 cevap 410 göst.
7 Aralık 2021 Doğum kategorisinde Prensez (855 puan) sordu

1,512,234 soru

24,666,669 cevap

367,031 kullanıcı

...