Bugün ilkkez ultrason muayenesi yapıldı alttan keseyi gördük ama bebeği görmedik doktor haftaya görünür dedi ama neden böyle görünmedi kafam takıldı, acaba döllenme mi geç oldu
1,512,149 soru
24,665,531 cevap
366,953 kullanıcı