Kızlar bebegimi hareketlerini rahmimde hissediyorum normal mi bir endiselendim.
Bende kasıklarımda hissediyorum buda normalmidir acaba
Bende haftalardır aşağıda hissediyorum . Bir sorun gormedi doktor . Hatta mesaneye baskı arttı . Bazen tuvalet ihtiyacım var gibi anlık birşey oluyor . 27. Haftamda yim
1,512,149 soru
24,665,531 cevap
366,953 kullanıcı