0 oy
206 göst.
25 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (318 puan) sordu
Kızlar dünden beri çok kötüyüm ateşim çıkıyor boğazım ağrıyor hastaneye gitmiyorum ilaç vermezler diye ne yapmam lazım bilen var mı bebeğime bişey olur mu
Gebelik haftası 12+2

2 Cevap

0 oy
25 Nisan 2022 (628 puan) cevapladı
 Gebelikte ateş iyi degil canım  bogazlarından dolayı ateşin yükseliyo ılık su ile duş al ayaklarına anlına ıslak bez koy bence hastaneye git parol serum takarlar canım 
-Reklam-
0 oy
25 Nisan 2022 (246 puan) cevapladı
İlaç veya serum takviyesi yaparlar canım gitmemezlik yapma bende ilk ayimda gribe yakalandım serum parol falan yazdılar serum iyide parol icemedim için meyve tüketimini çok yaptım geçmiş olsun ama hastaneye gitmeyi ihmal etme 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 186 göst.
28 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dduducum (1,146 puan) sordu
0 oy
1 cevap 159 göst.
0 oy
4 cevap 267 göst.
0 oy
3 cevap 290 göst.
6 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sabrina96 (1,257 puan) sordu

1,512,432 soru

24,669,047 cevap

367,158 kullanıcı

...